رفتن به نوشته‌ها

بررسی ظرفیت های توسعه اقتصادی در راهبردهای بازاریابی گردشگری تانزانیا

بررسی ظرفیت های توسعه اقتصادی در راهبردهای بازاریابی گردشگری تانزانیا

بررسی ظرفیت های توسعه اقتصادی در راهبردهای بازاریابی گردشگری تانزانیا

نوع فایل:Word قابل ویرایش
تعداد صفحات :7
سال انتشار : 1395
چکیده
زمان زیادی است که تنوع منابع درآمدی صادرات در مقابل اتکای بیش از حد به فروش کالاهای اولیه در کشورهای جنوب صحرای آفریقا (SSA) مطرح است.تعداد کمی از کشورهای این منطقه در صادرات تولیدات خود موفق بوده اند و ظرفیت بسیار کمی برای این کشورها وجود دارد.با توجه به منابع طبیعی و تنوع حیات وحش گردشگری یک بخش با ظرفیت های بسیار زیاد است.درآمد ارزی و افزایش تقاضا از سوی گردشگران خارجی برای…

بازدیدها: 0

منتشر شده در مدیریت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *