تمرینات ورزشی ویلیامز برای کمر و گردن

تمرینات ورزشی ویلیامز برای کمر و گردن

 

اکثر انسان ها در طول زندگی خود چندین بار دچار کمر درد می شوند. درد کمر ممکن است به علت و دلایل مختلف مانند دیسک کمر، پوکی استخوان، تنگی کانال نخاعی، وارد شدن فشار به ستون فقرات بوجود آید. تمرینات ویلیامز شامل چندین حرکت ورزشی جهت پیشگیری، درمان و بهبود کمر درد مورد استفاده قرار می گیرد. ویلیامز معتقد است که علت عمده بروز درد کمر، برهم خوردن انحنای طبیعی ستون فقرات است. به بیانی دیگر وی اعتقاد دارد که در اثر عوامل مختلفی چون ضعف عضلات جداره شکم، میزان انحنا و قوس کمر افزایش می یابد و همین عامل موجب بروز کمر درد می شود. همچنین معتقد است در اثر ضعف عضلات سرینی و عدم انعطاف در عضلات ران و لگن و به ویژه عضلات پشت ران ( همسترینگ ) شخص در هنگام فعالیت از الگوی صحیح استفاده نمی کند و این عامل موجب اختلال در حرکات مفاصل لگن و ناحیه کمر می شود. در این پاورپوینت که از کارگاه آموزشی دکتر احمدرضا موحدی می باشد مراحل صحیح انجام تمرینات گفته شده است.

مشخصات محصول:
نوع فایل: پاورپوینت ppt
تعداد صفحه: 35
حجم فایل: 863KB

 


جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید

بازدیدها: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *