خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین دکتر محمدرحیم اسفیدانی
دانش پژوهان عزیز در این پست رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین دکتر محمدرحیم اسفیدانی در قالب فایل پاورپوینت در حجم 217 تهیه و تدوین گردیده است. این کتاب به منظور تجزیه و تحلیل رفتار مصرفكننده به رشتهی تحریر درآمده و هدف از آن دستیابی به مشتریان، بازاریابان و سازمانهای اجتماعی برتر است. چارچوب كلی كتاب بر این اساس شكل گرفته است: در آغاز هر یك از فصلهای كتاب تلاش شده كه شرح جامع و كاملی از مفاهیم و تئوریهای مختلف رفتاری و كاربردی و درك رفتار مصرفكنندگان به دست داده شود. در ادامهی هر فصل، نمونههایی از شیوههای تاثیرگذاری این مفاهیم بر طراحی و توسعهی استراتژیهای بازاریابی ذكر گردیده است و هدف این بوده كه شیوههای بهرهگیری یك سازمان از هر یك از مفاهیم در مواجهه با موقعیتها و شرایط خاص بازاریابی مرور گردد و سرانجام در پایان، پرسشهایی به همراه نكاتی كاربردی در این زمینه فراهم آمده است. پارهای از عناوین كتاب عبارتاند از: كاربردهای رفتار مصرفكننده، استراتژی بازاریابی و رفتار مصرفكننده، تفاوتهای فرهنگی در ارتباطات غیركلامی، تاثیرات خانواده بر رفتار مصرفكننده، بازاریابی برای كودكان، شخصیت و احساسات مصرفكننده، نگرش و باورهای تاثیرگذار در مصرفكننده، نحوهی انتخاب مصرفكنندگان، انتخاب مكان و مرحلهی خرید، و رفتار مصرفكننده و قوانین بازاریابی فهرست عناوین پاورپوینت: فصل اول:کلیات رفتار مصرف کننده فصل دوم:ادراک فصل سوم:يادگيري و حافظه کاربردهاي يادگيري در بازاريابي فصل چهارم:انگيزش، درگيري ذهني و ارزشها فصل پنجم:نگرش فصل ششم:ارتباطات و تغییر نگرش فصل هفتم:خود، شخصیت و احساسات فصل هشتم:گروه و رهبران ایده فصل نهم:خانواده فصل دهم:طبقه اجتماعي و درآمد فصل چهاردهم:سبك زندگي
جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید |
بازدیدها: 0
اولین باشید که نظر می دهید