رفتن به نوشته‌ها

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین( ppt-pdf)

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین( ppt-pdf)

 

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل خلاصه ای از کتاب رفتار مصرف کننده تالیف دکتر سیدرضا سیدجوادین-دکتر محمدرحیم اسفیدانی می باشد که با فرمت پاورپوینت در حجم 217 اسلاید قابل ویرایش و با فرمت pdf در حجم 111 صفحه تهیه و تدوین گردیده است.

 

 

نگاهی اجمالی به کتاب:

این کتاب به منظور تجزیه و تحلیل رفتار مصرف‌كننده به رشته‌ی تحریر درآمده و هدف از آن دست‌یابی به مشتریان، بازاریابان و سازمان‌های اجتماعی برتر است. چارچوب كلی كتاب بر این اساس شكل گرفته است: در آغاز هر یك از فصل‌های كتاب تلاش شده كه شرح جامع و كاملی از مفاهیم و تئوری‌های مختلف رفتاری و كاربردی و درك رفتار مصرف‌كنندگان به دست داده شود. در ادامه‌ی هر فصل، نمونه‌هایی از شیوه‌های تاثیرگذاری این مفاهیم بر طراحی و توسعه‌ی استراتژی‌های بازاریابی ذكر گردیده است و هدف این بوده كه شیوه‌های بهره‌گیری یك سازمان از هر یك از مفاهیم در مواجهه با موقعیت‌ها و شرایط خاص بازاریابی مرور گردد و سرانجام در پایان، پرسش‌هایی به همراه نكاتی كاربردی در این زمینه فراهم آمده است. پاره‌ای از عناوین كتاب عبارت‌اند از: كاربردهای رفتار مصرف‌كننده، استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف‌كننده، تفاوت‌های فرهنگی در ارتباطات غیركلامی، تاثیرات خانواده بر رفتار مصرف‌كننده، بازاریابی برای كودكان، شخصیت و احساسات مصرف‌كننده، نگرش و باورهای تاثیرگذار در مصرف‌كننده، نحوه‌ی انتخاب مصرف‌كنندگان، انتخاب مكان و مرحله‌ی خرید، و رفتار مصرف‌كننده و قوانین بازاریابی

 عناوین و سر فصل های پاورپوینت:

فصل اول:کلیات رفتار مصرف کننده

فصل دوم:ادراک

فصل سوم:یادگیری و حافظه

کاربردهای یادگیری در بازاریابی

فصل چهارم:انگیزش، درگیری ذهنی و ارزش‌ها

فصل پنجم:نگرش

فصل ششم:ارتباطات و تغییر نگرش

فصل هفتم:خود، شخصیت و احساسات

فصل هشتم:گروه و رهبران ایده

فصل نهم:خانواده

فصل دهم:طبقه اجتماعی و درآمد

فصل چهاردهم:سبک زندگی

سرفصل ها و فهرست فایل پی دی اف:

فصل اول – کلیات رفتار مصرف کننده

فصل دوم – ادراک

فصل سوم – یادگیری

فصل چهارم – انگیزش

فصل پنجم – نگرش

فصل ششم – تغییر نگرش

فصل هفتم – خویشتن، شخصیت و احساسات

فصل هشتم – تاثیر گروه و رهبران ایده

فصل نهم – خانواده

فصل یازدهم – خرده فرهنگ سنی

فصل دوازدهم- فرهنگ و مصرف

فصل سیزدهم – تغییر فرهنگ، نوآوری و مد

فصل چهاردهم – سبک زندگی

فصل پانزدهم – تصمیم گیری

فصل شانزدهم – خرید و کنارگذاری

منابع

نمایه ها

 

 


جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید

بازدیدها: 69

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.