خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین( ppt-pdf)
خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین( ppt-pdf)
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل خلاصه ای از کتاب رفتار مصرف کننده تالیف دکتر سیدرضا سیدجوادین-دکتر محمدرحیم اسفیدانی می باشد که با فرمت پاورپوینت در حجم 217 اسلاید قابل ویرایش و با فرمت pdf در حجم 111 صفحه تهیه و تدوین گردیده است.
نگاهی اجمالی به کتاب: این کتاب به منظور تجزیه و تحلیل رفتار مصرفكننده به رشتهی تحریر درآمده و هدف از آن دستیابی به مشتریان، بازاریابان و سازمانهای اجتماعی برتر است. چارچوب كلی كتاب بر این اساس شكل گرفته است: در آغاز هر یك از فصلهای كتاب تلاش شده كه شرح جامع و كاملی از مفاهیم و تئوریهای مختلف رفتاری و كاربردی و درك رفتار مصرفكنندگان به دست داده شود. در ادامهی هر فصل، نمونههایی از شیوههای تاثیرگذاری این مفاهیم بر طراحی و توسعهی استراتژیهای بازاریابی ذكر گردیده است و هدف این بوده كه شیوههای بهرهگیری یك سازمان از هر یك از مفاهیم در مواجهه با موقعیتها و شرایط خاص بازاریابی مرور گردد و سرانجام در پایان، پرسشهایی به همراه نكاتی كاربردی در این زمینه فراهم آمده است. پارهای از عناوین كتاب عبارتاند از: كاربردهای رفتار مصرفكننده، استراتژی بازاریابی و رفتار مصرفكننده، تفاوتهای فرهنگی در ارتباطات غیركلامی، تاثیرات خانواده بر رفتار مصرفكننده، بازاریابی برای كودكان، شخصیت و احساسات مصرفكننده، نگرش و باورهای تاثیرگذار در مصرفكننده، نحوهی انتخاب مصرفكنندگان، انتخاب مكان و مرحلهی خرید، و رفتار مصرفكننده و قوانین بازاریابی عناوین و سر فصل های پاورپوینت:فصل اول:کلیات رفتار مصرف کننده فصل دوم:ادراک فصل سوم:یادگیری و حافظه کاربردهای یادگیری در بازاریابی فصل چهارم:انگیزش، درگیری ذهنی و ارزشها فصل پنجم:نگرش فصل ششم:ارتباطات و تغییر نگرش فصل هفتم:خود، شخصیت و احساسات فصل هشتم:گروه و رهبران ایده فصل نهم:خانواده فصل دهم:طبقه اجتماعی و درآمد فصل چهاردهم:سبک زندگی سرفصل ها و فهرست فایل پی دی اف: فصل اول – کلیات رفتار مصرف کننده فصل دوم – ادراک فصل سوم – یادگیری فصل چهارم – انگیزش فصل پنجم – نگرش فصل ششم – تغییر نگرش فصل هفتم – خویشتن، شخصیت و احساسات فصل هشتم – تاثیر گروه و رهبران ایده فصل نهم – خانواده فصل یازدهم – خرده فرهنگ سنی فصل دوازدهم- فرهنگ و مصرف فصل سیزدهم – تغییر فرهنگ، نوآوری و مد فصل چهاردهم – سبک زندگی فصل پانزدهم – تصمیم گیری فصل شانزدهم – خرید و کنارگذاری منابع نمایه ها
جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید |
بازدیدها: 96
خرید فایل
خرید فایل pdf