رفتن به نوشته‌ها

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر pdf

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر pdf

 

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر به صورت دست نویس در 19 صفحه با فرمت pdf

 خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر کلر

 کاتلر و کلر، مبحث مدیریت بازاریابی را با مفهوم تدوین برنامه بازاریابی یا Marketing Plan آغاز می‌کنند. البته مفاهیم برنامه بازاریابی، در ابتدای کتاب آنها به صورت نسبتاً کلی مطرح می‌شود و در ادامه به بررسی دقیق‌تر هر یک از اجزای آن پرداخته می‌شود.

 

 

 


جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید

بازدیدها: 2

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *