رفتن به نوشته‌ها

دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده شیفمن

دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده شیفمن

 

در این پست خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده تالیف شیفمن و کانوک و ترجمه دکتر مسعود کرمی با فرمت PDF در 248 صفحه آماده دانلود شده است.

این کتاب به طور مفصل درباره ابعاد مختلف رفتار مصرف کننده صحبت کرده است. شیفمن و کانوک از جمله معروف ترین نویسندگان در این حوزه هستند و این کتاب به عنوان منبع درسی برخی از دانشکاه های معتبر دنیا استفاده می شود. یکی از مزایای این کتاب اشاره گسترده به تحقیقاتی است که در زمینه رفتار مصرف کننده در دنیا انجام گرفته اند. امری که در یافتن ایده های تحقیقاتی به محققان در دوره های تکمیلی بسیار کمک می کند. خواندن این کتاب به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری بازاریابی توصیه می شود.

 
فهرست :

فصل اول: رفتار مصرف کننده، خاستگاه ها و کاربردهای استراتژیک

فصل دوم: تحقیقات درباره مصرف کننده

فصل سوم: تقسیم بازار

فصل چهارم: انگیزش مصرف کننده

فصل پنجم: شخصیت و رفتار مصرف کننده

فصل ششم: ادراک مصرف کننده

فصل هفتم: یادگیری مصرف کننده

فصل هشتم: شکل گیری و تغییر نگرش مصرف کننده

فصل نهم: ارتباطات و رفتار مصرف کننده

فصل دهم: گروه های مرجع و تاثیر خانواده

فصل یازدهم: طبقه اجتماعی و رفتار مصرف کننده

فصل دوازدهم: تاثیر فرهنگ بر رفتار مصرف کننده

فصل سیزدهم: خرده فرهنگ و رفتار مصرف کننده

فصل چهاردهم: رفتار بین فرهنگی مصرف کننده، دیدگاه بین المللی

فصل پانزدهم: تاثیر مصرف کننده و اشاعه نوآوری

فصل شانزدهم: تصمیم گیری مصرف کننده و پیامدهای آن

 


جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید

بازدیدها: 0

منتشر شده در آموزشی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *