نحوه فروش کالا در دیوار
نحوه فروش کالا در دیوار
دیوار ، بازدید آگهی شما بسیار کمتر از حد انتظارتان باشد؟ آیا شده که برای فروش چیزی در دیوار آگهی ثبت کرده باشید ولی حتی یک پیامک یا تماس برای خرید دریافت نکرده باشید؟ و یا اینکه افراد زیادی بواسطه آگهی شما در دیوار با شما تماس گرفته باشند اما محصولتان را نخریده باشند؟
چطور با استفاده از سایت دیوار محصولاتمان را بفروشیم؟برای کسب درآمد از دیوار چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
یکی از مهمترین دلایل فروش نرفتن محصولات و کالاهای شما در دیوار این است که نکات کلیدی را در زمان انتشار آگهی و یا بعد از تماس مشتری رعایت نمی کنید. در این آموزش نکاتی را به شما خواهیم گفت که با رعایت آن ها می توانید بازدید آگهیتان را افزایش بدهید و به آسانی در دیوار برای محصولاتتان مشتری جذب کنید.
بخش هایی از محتوای این فایل:یک آگهی در سایت دیوار از سه بخش اصلی تشکیل شده که شامل ، عنوان آگهی ، تصویر آگهی و توضیحات آگهی می باشد که در بخش اول این فایل ، هر کدام از این موارد را بررسی می کنیم و نکاتی را برای هرچه بهتر شدن آگهی به شما خواهیم آموخت. در ادامه به بررسی 4 نکته مهم خواهیم پرداخت که اگر درست اجرا شود ، می تواند باعث به ثمر نشستن زحمات شما در تولید آگهی شود و اگر به اشتباه اجرا شود ، تمام زحمات شما را به هدر خواهد داد. وقتی به یک تبلیغ نگاه می کنید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند چیست؟ آیا در وهله اول، به حرف ها و نوشته ها نگاه میکنید؟ قطعا نه! تصویر استفاده شده باید چشم نواز، سرگرم کننده و جذاب باشد. یک تصویر تبلیغاتی نباید فقط توجه مشتری را جلب کند، بلکه باید بتواند مشتری را متقاعد کند که به این کالا نیاز دارد! در محتوای این فایل به چند نکته کلیدی برای تاثیرگذاری بیشتر تصاویر اشاره می کنیم. … تا اینجا با سه بخش عنوان ، تصویر و توضیح آگهی آشنا شدیم که این سه بخش نقش اساسی در فروش محصول در دیوار را برعهده دارند اما در ادامه به بررسی 4 نکته مهم خواهیم پرداخت که اگر درست اجرا شود ، می تواند باعث به ثمر نشستن زحمات شما در تولید آگهی شود و اگر به اشتباه اجرا شود ، تمام زحمات شما را به هدر خواهد داد. و …. ———–
در زمان انتشار آگهی در سایت دیوار ، با رعایت نکاتی کلیدی ای که در این فایل آموزش داده شده ، تاثیرات مثبت آن را خواهید دید.
جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید |
بازدیدها: 29