رفتن به نوشته‌ها

کتاب چکیده ای از بازاریابی محتوا

کتاب چکیده ای از بازاریابی محتوا

 

نام محصول: کتاب الکترونیک ” چکیده ای از بازاریابی محتوا”

تعداد صفحات: 16 صفحه

فرمت: Zip-PDF 

امروزه تبلیغات و معرفی بیش از حد محصولات، هیچ کمکی به افزایش میزان فروش نمی‎کند. مصرف کنندگان دیگر مانند گذشته مشتاق شنیدن تبلیغات نیستند و گاهی این امر برای آنها خسته کننده است. لذا تولیدکنندگان باید به دنبال شیوه‌های جدیدی برای معرفی محصولات خود باشند. طراحی وب سایت‌ها نیز که به منظور تبلیغات شکل گرفته‎اند، عاری از تبلیغات نبوده‎اند، اما بسیاری از متخصصین بر این نظرند که مدیران سایت ها به جای معرفی کالاها و تبلیغات، باید به تأمین محتواهای مطلوب برای بازدیدکنندگان بپردازند. این امر موجب جذب بازدیدکننده به سایت و دیدن برند محصولات و نام شرکت می‎شود که به صورت هوشمندانه‎ای می‎توان به‎ این ‎امر تبلیغات پرداخت. دلیل اهمیت بازاریابی محتوا در واقع ایجاد محتواهایی که متناسب با نیاز کاربران اینترنتی باشد، شیوه‎ای‎ برای بازاریابی و فروش کالاها به شمار می‎رود و تعداد آن دسته از شرکت‌ها و مؤسساتی که با درک اهمیت «بازاریابی محتوا»، می‌کوشند این تاکتیک مؤثر را برای نیل به اهداف از پیش تعیین شده خود به خدمت بگیرند، رو به فزونی می‎رود. اما دلیل این امر چیست؟ دلایلی را در زیر ذکر می‎کنیم که بیانگر اهمیت نقش بازاریابی محتوا می‎ باشد.

 


جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید

بازدیدها: 0

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *